خرید لپ تاپ استوک و قیمت لب تاپ دسته دوم ایسوس

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

خرید لپ تاپ استوک و قیمت لب تاپ دسته دوم ایسوس

۱۰۴ بازديد

لپتاپها بر اساس کاربریهای متنوعشان دستهبندی میشوند. این دستهبندی به کاربران کمک میکند تا انتخاب راحتتری داشتهباشند؛ زیرا قطعات و ویژگیهای هر لپ تاپ بر اساس کاربری متفاوت است. لپ تاپهای ارزشمند (Value): این لپ تاپها برای کسانی مناسب است که فقط روزی چند ساعت با لپ تاپ خود به گشتوگذار در اینترنت، مشاهده فیلم، محاسبات و نوشتن مشغول هستند. خرید لپ تاپ استوک این دسته از افراد به لپ تاپی با سختافزار قدرتمند و عملکرد بالا احتیاج ندارند. قیمت لپ تاپ این سری در مقایسه با انواع لپ تاپ دیگر بسیار مناسب و ارزان است؛ زیرا مشخصات سادهای دارد. لپ تاپهای روزمره (Everyday): این لپ تاپها نسبت به دسته قبلی عملکرد بالاتری دارند. این سری برای افرادی مناسب است که بیشتر با لپ تاپ سروکار دارند و مشخصات لپ تاپ Value برای آنها پاسخگو نیست. معمولا افراد برای کسبوکار یا کارهای دانشگاهی خود از این سری لپ تاپ ها استفاده میکنند؛ زیرا نرمافزارهای نسبتا قویتری روی این لپ تاپها قابل نصب است. البته قیمت لپ تاپ در این سری نسبت به سری Value بالاتر است.

  1. پردازنده: INTEL CORE I7 11370H
  2. پشتیبانی نه چندان خوب از باتری در برخی مدل ها
  3. پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics 620, Nvidia GeForce MX150
  4. لپ تاپ HP Spectre x360 13t

مثلا پردازش اطلاعات جهت انجام دستورات مربوطه به ماوس و صفحه کلید و یا دستورات خروجی اسکنر را کنترل می نماید. سی پی یو به عنوان اصلی ترین و مهمترین تراشه مدار مجتمع در یک کامپیوتر شناخته شده است. سی پی یو ها اساسی ترین عملیات حسابی، منطقی و ورودی و خروجی را انجام می دهند. همچنین اعمال و فرمانهای داخلی را نیز کنترل می نمایند. بیشتر رایانه ها دارای یک سی پی یو هستند که توسط دو شرکت رقیب Intel یا AMD ساخته شده اند. این نوع سی پی یو ها که توسط این دو شرکت ساخته می شوند از معماری پردازنده x86 استفاده می نمایند. همچنین دستگاه های تلفن همراه و تبلتها نیز از این نوع ریز پردازنده ها استفاده می کنند که البته پردازنده های مخصوص موبایل که توسط شرکتهایی نظیر ARM یا apple ساخته می شود، در موبایلها مورد استفاده قرار می گیرد. پردازش در سی پی یو ها با توجه به هسته های پردازشی که در آنها تعبیه شده است، انجام می شود.

  • صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچدی
  • هارد : «۵۱۲GB SSD »
  • لپ تاپ دست دومhp 8460p i5 2nd 4 500 1 ddr5
  • لپ تاپ گیمینگ Dell Inspiron i5767
  • Lenovo Legion Y740 (15 اینچی)
  • در این بازه هیچ

این سیستم با پاکسازی خودکار گرد و خاک داخل لپ تاپ، پایداری و ثبات در عملکرد را برای سامانه خنککنندگی رقم میزند. بدنه باریک لپ تاپ، فضا را برای خنککنندگی مطلوب محدود میکند. بنابراین، ایسوس با ایجاد برخی تغییرات در فنهای Arc Flow، توانسته از پس حرارت قطعات پرقدرت لپ تاپ Zephyrus M16 بر بیاید. هر یک از فنها به 84 تیغه مجهز شدهاند که ضخامت آنها از بخش انتهایی تا نوک متفاوت است. تیغهها در یک آرایش ایرودینامیک موج گونه چیده شدهاند تا تلاطم هوا و نویز به حداقل برسد. فنهای Arc Flow از پلیمر کریستال مایع ساخته شدهاند، این ماده به قدری قدرتمند است که چرخش در دورهای بالا حتی در بدنه باریک چنین لپ تاپی را تحمل کرده و جریان هوا را تا 5 درصد افزایش میدهند.  فناوری 0dB نیز در مواقعی که دمای پردازنده و کارت گرافیک به زیر 50 درجه سانتیگراد میرسد، فنها را به طور کامل خاموش کرده و سکوت دلنشینی را برای شما فراهم میکنند.

خدمات گارانتی و تعمیرات مادربرد. خدمات گارانتی و تعمیرات گرافیک لپ تاپ. قیمت لب تاپ دسته دوم ایسوس خدمات گارانتی و تعمیرات باتری لپ تاپ. خدمات گارانتی و تعمیرات چیپ و راه اندازی. خدمات گارانتی و تعمیرات هارد. با اندازه گیری امپدانس و فرکانس قطعات SMD بر روی مادربرد مثل: مقاومت، خازن، دیود، کریستال، آی سی، رگلاتورها و چیپ های اصلی مادربرد میتوان به مشکل اصلی دستگاه شما پی برد. یکی از دلایل اصلی خراب شدن چیپ گرافیک، سرویس نکردن به موقع لپ تاپ می باشد. در اثر استفاده طولانی مدت گرد و خاک و پرز فرش در قسمت تهویه جمع شده و باعث عدم خنک شدن لپ تاپ و بالا رفتن دمای لپ تاپ شمامی شود. چیپ گرافیک قطعه ای است که همیشه دمای آن بین ۳۰ الی ۶۰ درجه می باشد. اگر دما از حد نرمال بیشتر شود هسته چیپ گرافیک دچار لحیم سردی میشود و باعث عدم تصویر و یا تصویر باخطوط عمودی می شود.در مرکز تعمیرات پردازش گستر برتر فرداد خلیج فارس خدمات مرتبط به برد ارائه میشود.

کارایی بهینه دارند و با استفاده از پردازنده های به روز Intel Core قادر به انجام چندین کار به طور همزمان می باشند. خرید دست دوم لپ تاپ توشیبا با خرید لپ تاپ دست دوم سری Portege، به لطف طول عمر باتری طولانی این سری از لپ تاپ توشیبا، می تواند بهره وری عالی داشته باشد. قدرتمند، قابل اعتماد و با دوام از ویژگی های بارز دیگر این سری لپ تاپ دست دوم توشیبا می باشد. با پیروی از تکنولوژی Dynabook، لپ تاپ های باریک، سبک، پر قدرت و مطمئن طراحی نمودند و استفاده از آلیاژ منیزیم سبب استحکام بدنه این لپ تاپ ها شده اند. هوشمند بودن هارد در برابر ضربه از دیگر مزیت آن محسوب می شود. لپ تاپ های دست دوم توشیبا سری Portege، بیانگر نهایت کیفیت و اطمینان می باشند. به همین دلیل از مدل های انتخابی این سری با سه سال ضمانت پشتیبانی می شود. فناوری محافظت آسان از مزایای دیگر آن می باشد، حفاظت در برابر شوک، لرزش و افتادن و تحرک های دیگر از مزایای لپ تاپ های Portege می باشد.

در بخش سخت افزار این مینی لپ تاپ کاربردی به پردازنده AMD Ryzen 5 سری 5500U مجهز شده است که یک پردازنده ایده آل برای تمامی امور روزمره محسوب می شود. این پردازنده دارای 6 هسته حقیقی و 12 رشته پردازشی است که در امور مالتی تسکینگ بی نظیر ظاهر می شوند. 4 گیگابایت رم LPDDR4 نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که اگر قصد فعالیت های کمی سنگین تر را دارید بهتر است آن را به 8 ارتقا دهید. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی مجزا بهره نمی برد و کلیه پردازش های گرافیکی آن بر عهده AMD Radeon Graphics می باشد. با این وجود ایسوس ترجیح داده از 1 ترابایت SSD NVMe در این لپ تاپ استفاده کند که حضور آن اتفاق بی نظیری است و افزایش سرعت لپ تاپ در تمامی زمینه ها را در بر دارد. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های کوچک متعلق به برند پرطرفدار اپل است.

  • حافظه ی این لپ تاپ ها و تاثیر آن بر روی عملکرد لپ تاپ
  • فضای ذخیرهسازی در لپتاپ
  • باتری: ۶ سلولی
  • صفحه نمایش باکیفیت
  • کابل شارژ با کابل تعمیری
  • قابلیت اجرای بازی های جدید
  • وضوح QHD و رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی برای مدلهای ١۵ و ١٧ اینچی
  • کیفیت صفحه نمایش

ThinkPad P16، قدرتمندترین لپ تاپ سری P لنوو، با پردازندهی نسل دوازدهمی HX اینتل، گرافیک ۱۶ گیگابایتی RTX A5500، هشت ترابایت حافظهی SSD و ۱۲۸ گیگابایت رم رونمایی شد. لنوو روز گذشته اولین مدل از لپ تاپهای ورکستیشن سری ThinkPad P16را معرفی کرد. به گفتهی لنوو این لپ تاپ جدید بهترین قابلیتهای ThinkPad P15 و P17 را با هم ترکیب میکند و در قالب فرمفکتوری جمعوجور و بهبودیافته ارائه میدهد. P16 لپ تاپی ردهبالا است که برای کاربران حرفهای و تولیدکنندگان محتوا ساخته شده و چند قابلیت بهخصوص دارد که در هر لپ تاپی ارائه نمیشود. لپ تاپ ThinkPad P16 از باتری ۹۴ واتساعتی استفاده میکند. قیمت نوت بوک اچ پی به دلیل بهرهمندی از سختافزار بسیار قدرتمند و پرمصرف انتظار نداشته باشید ThinkPad P16 به شارژدهی مناسبی دست پیدا کند. البته این موضوع برای کسانی که چنین لپتاپهایی میخرند اهمیت چندانی ندارد. لنوو میگوید برای خنکنگهداشتن ThinkPad P16 از سیستم مدیریت دمای جدیدی شامل دو فن و دو محفظهی بخار استفاده میکند و ورودی هوا ازطریق صفحهکلید را نیز در بدنهی لپ تاپ تعبیه کرده است.

ما همچنین باید Elitebook 2760p را نیز در این لیست قرار دهیم - یک نوتبوک 12.1 اینچی. اکثر لپ تاپ های Elitebook اکنون دارای سخت افزار Ivy Bridge اینتل هستند . محصول مورد مطالعه شما ، 12.5 اینچی بوده و جانشین 2560p است. این بار ، ما یک پیکربندی برتر را که شامل مودم سیمکارت خور ، پردازنده دو هسته ای Core i7-3520M ، کارت گرافیک یکپارچه اینتل 4000 HD ، رم 4 گیگ و هارد 320 است آماده فروش داریم. HP's Elitebook 2570p یک لپ تاپ است که گرایش به سمت سیستم های کوچکتر و باریک تر را نشان می دهد . محکم ، با دوام ، عمر باتری بالا ، کارایی و گزینه های رابط ارتباطی آن را به عنوان همراهی فوق العاده برای حرفه ای ها تبدیل کرده است . HP این سری از لپ تاپ های خود را که برای متخصصان طراحی شده اند "Elitebook" می نامد . با این وجود این لپ تاپ هنگام معرفی ارزان قیمت نبود - قیمت فروش اولیه بین 1000 تا 1288 یورو بود . لپ تاپ های مشابه این لپ تاپ با این رنج قیمتی شامل سیستم های 11.6 اینچی (2170p) تا 12.5 اینچ (2560p) و 14 اینچ (8460p و 8470p) تا 15.6 اینچ (8560p و 8570p) است . ما همچنین باید Elitebook 2760p را نیز در این لیست قرار دهیم - یک نوتبوک 12.1 اینچی. اکثر لپ تاپ های Elitebook اکنون دارای سخت افزار Ivy Bridge اینتل هستند . محصول مورد مطالعه شما ، 12.5 اینچی بوده و جانشین 2560p است. این بار ، ما یک پیکربندی برتر را که شامل مودم سیمکارت خور ، پردازنده دو هسته ای Core i7-3520M ، کارت گرافیک یکپارچه اینتل 4000 HD ، رم 4 گیگ و هارد 320 است آماده فروش داریم.

امروز در انزل وب راه های حل مشکل عدم اتصال به وای فای در لپتاپ را آموزش دادیم. نکاتی مهم در خرید لپ تاپ ! پس از جستجو، دستگاه را انتخاب کنید تا لپ تاپ به تلویزیون متصل شود و صفحه لپ تاپ روی تلویزیون به نمایش در آید. در ادامه شما سوالات متداول در مورد خرید لپ تاپ مهندسی را خواهید خواند. این مشکل دلایل مختلفی دارد که در ادامه مقاله امروز برتر رایانه به علت عدم اتصال لپ تاپ به وای فای و راه حل آن می پردازیم . را نیز میتوانید از این وبسایت تهیه کنید. برای مشاهده قیمت لپ تاپ ایسوس core i5 دست دوم و قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 دست دوم میتوانید از محصولات موجود در ایسام دیدن فرمائید. سپس روی Permissions کلیک کرده و تیک های Allow را بزنید و چند بار OK کنید. این کار را حداقل سه بار انجام دهید.

  • کیبورد لمسی
  • پردازنده INTEL CORE I7
  • دقت صفحه نمایش HD 768 × 1366
  • بلندگوهای قوی

اما میتوانید از حافظه SSD به دلیل اندازه بسیار کوچک، کیفیت و سرعت بالاتر، به عنوان جایگزین هارد استفاده نمایید. لپ تاپ کارکرده لنوو البته در نظر داشته باشید که SSD نسبت به HDD گرانتر است. • فوق حرفهای: به دلیل حجم بالای نرم افزارها و بازیهای کاربران، ظرفیت هارد سیستم آنها باید بالای یک ترابایت باشد. همچنین یک حافظه SSD مجزا با ظرفیت حداقل ۲۵۰ گیگابایت میخواهند. • حرفهای: در خرید لپ تاپ حرفهای هم به حجم بالا با حافظه داخلی حداقل یک ترابایت نیاز خواهید داشت و در صورت تمایل، میتوانید یک درایو SSD با ظرفیت حداقل ۱۲۰ گیگابایت نیز به سیستم خود اضافه کنید. • نیمه حرفهای: با توجه به کاربردتان میتوانید برای سیستم خود، ظرفیت یک ترابایت انتخاب کنید. • عادی: برای این دسته از کاربران، با توجه به نوع استفاده آنها، حافظه ۵۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت ایده آل میباشد. اما اگر کم آوردید، هارد اکسترنال همیشه و همه جا یار و یاور شماست. تا الان از سخت افزارهای تعیین کننده در عملکرد و سرعت لپ تاپ صحبت کردیم.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.