قیمت تجهیزات دندان پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

قیمت تجهیزات دندان پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

۲۷ بازديد

وجود یا عدم وجود هرگونه عفونت، آبسه دندان یا ضایعات دیگری که می تواند بهبودی و دوره نقاهت بعد از جرراحی لثه را پیچیده تر کند. مراحل جراحی لثه چگونه است؟ 1. ابتدا جراح تمامی وسایل را استریل کرده و از تجهیزات و ابزار استریل برای کاهش خطر عفونت استفاده می کند. 2. سپس بر اساس نوع عمل، مراحل بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام میشود. 3. با برش یا برش های کوچک در امتداد خط لثه، قیمت تجهیزات دندان پزشکی دندانپزشک لثه ها را از دندان بلند می کند. این کار به دندانپزشک این امکان را می دهد تا ریشه های دندان را بهتر ببیند و بتواند هر گونه تارتار، پلاک یا عفونت را از بین برده و تمیز کند. 4. پس از این تمیز کردن عمقی همه چیز، جراح دندانپزشک می تواند روشهای دیگری مانند تغییر شکل لثه، بازسازی استخوان یا سایر روشهای برنامه ریزی شده را انجام دهد. 5. پس از اتمام جراحی برنامه ریزی شده، جراح دندان با استفاده از نخ بخیه های بسیار ریز لثه ها را دوخته و به محل اصلی خود یعنی روی دندان ها متصل میکند.

  • Multi-slice computed tomography-MCT توموگرافی کامپیوتری چند مقطعی
  • آدرس ایمیل
  • فریم رابردم
  • لیست تجهیزات دندانپزشکی ترمیمی

اما به طور معمول، افراد در روزهای اول پس از جراحی لثه به داروهای تسکین دهنده درد نیاز دارند. بیمار قبل از ترک مطب یا مرکز جراحی با به طور کامل با انواع داروهای مسکن که میتوانند درد او را تسکین دهند آشنا خواهد شد. جراح قبل از ترخیص بیمار به او توصیه های زیر را نیز ارائه خواهد کرد و به برخی از سوالات رایج او مثل “بعد از جراحی لثه چه مواردی را رعایت کنیم ؟ چقدر بعد از جراحی لثه، باید به پزشک مراجعه کرد؟ یک یا 2 هفته بعد از عمل، شما به توصیه جراح باید به مطبش برگردید تا او نتایج عمل را از نزدیک دیده و ارزیابی کند. او در همین جلسه بخیه ها را میکشد و به وضعیت شما رسیدگی خواهد کرد. بعد از این مدت لثه ها و دندان ها التیام می یابند، و محکم تر و قوی تر از قبل میشوند. اما این امکان نیز وجود دارد که برخی از افراد نسبت به دمای گرم یا سرد و حتی استفاده از خمیر دندان حساس شوند.

همچنین این یونیت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نیز می باشد. این دستگاه یونیت پارس دنتال دست دوم که طبق استانداردهای جهانی تجهیزات پزشکی ساخته شده، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. این دستگاه یونیت پارس دنتال چرم با کیفیت دارای بدنه محکم فلزی با پوشش ضخیم رنگ الکترواستاتیک می باشد. صندلی آن نیز از نوع گیربکسی با دو موتور الکترومکانیکی 220 ولت و حافظه دار بوده و زیرسری آن نیز به صورت دو محوره پنوماتیک و قابل تنظیم برای اطفال می باشد. دو طرف صندلی یونیت دارای دستگیره بوده و دستگیره سمت راست آن متحرک است. همچنین صندلی دارای روکش سلفون با پدال پایی استاندارد می باشد. این دستگاه مجهز به یک عدد تابوره همراه یونیت است. توان و تغذیه دستگاه برابر با AC 220 - 240 V , 50Hz ,880W است. این یونیت دندانپزشکی ایرانی از نوع اتصال به زمین و بوده و قابلیت جا به جایی ندارد.

عکاسی از دندان نیاز به دانش اولیه در مورد قوانین کلی عکاسی دارد، اما تجهیزات مناسب نیز مهم هستند. عکاسی دندانپزشکی یک کار گروهی بوده و با وجود یک پزشک متخصص و آشنا به عکاسی، یک دستیار دندانپزشک آموزش دیده و مهمتر از همه، یک بیمار سازگار انجام پذیرخواهد بود. عکس های دندانپزشکی به بیماران کمک میکند تا در جریان برنامه درمان خود قرار گیرند.  همچنین وضعیت واقعی دهان و دندانهای خود را می بینند. با استفاده از تصاویر داخل دهانی بیماران میتوانند تمام مراحل درمان را از همان ابتدا دنبال کنند. نماهای نزدیک به آنها اجازه میدهد تا تمام قسمت های دهان خود، یعنی دندانها، لب ها، گونهها و چانه را از نمای نزدیک ببینند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم علاوه بر این، آنها متوجه خواهند شد که چگونه دندانها بر لبخند، ظاهر صورت و تقارن آن تاثیر میگذارد. بدون شک عکاسی دندانپزشکی کار پزشک را آسان تر خواهد کرد. چه دندانپزشک باشید چه تکنسین دندانپزشکی، میتوانید از عکس های دهانی به عنوان مبنایی برای طراحی لبخند بیمار استفاده کنید.

یکی از اصلی ترین نیاز های مراکز دندانپزشکی، هوای فشرده پاک می باشد و به طور قطع می توان گفت وجود کمپرسور اویل فری مناسب می تواند تداوم یک مطب دندانپزشکی را با تضمین بیشتری همراه سازد. در اماکن درمانی وجود سکوت و آرامش برای حفظ رضایت و افزایش کیفیت درمان یکی از الزامات اصلی می باشد و به دلیل کمبود فضای فیزیکی در دندانپزشکی ها، همواره با این دغدغه همراه هستند. به همین دلیل انتخاب کمپرسور مناسب و با کیفیت موجب افزایش کارایی یک کلینیک دندانپزشکی می گردد. فشار مورد نیاز در تجهیزات مصرف کننده هوای فشرده در دندانپزشکی حداقل 5 بار است و شرایط کارکرد کمپرسور باید به شکلی باشد که فشار در مخزن از 5 بار پایین تر نیاید. راهکار ما برای از بین بردن رطوبت موجود استفاده از درایر های تبریدی است که به وسیله سرد سازی هوا 100% رطوبت را از هوا جدا می کند و هوای کاملا خشک را در اختیارمان می گذارد.

بعضی از دندانپزشکان برای پرداخت هزینه کمتر، یونیت دندانپزشکی دست دوم را انتخاب میکنند. اولین موضوع بخاطر وجود محدودیت بودجه میباشد. و چون اول راه هستید، نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید. اولین کاری که در هنگام خرید تجهیزات دست دوم باید انجام دهید، این هست که حتما بودجه مورد نظرتان را مشخص کنید. این کار به ما و همکاران برای انتخاب دستگاه ها به دلیل محدود بودن تعداد انتخاب ها (فقط تعداد برند خاصی وجود دارد) کمک می کند. دومین کار، بهتر است شما به یک نفر اعتماد کنید و تجهیزاتتان را تهیه کنید. به حتی اینکه از یک نفر یونیت، از یک نفر دیگر اتوکلاو و … این کار باعث سردرگمی شما میشود و وقتتان تلف شود. کسی که همه دستگاه ها را برای شما تهیه می کند بعدا در بحث خدمات هم شما را ساپورت می کند. سومین کار، انتظارات خودتان را در اولین صحبت با کارشناس در میان بگذارید. کارشناس با توجه به بودجه شما خرید می کند. و سفارش بگذارد و بعد شما اطلاع دهید که اپشن اضافی دیگری نیز می خواهید. در اینجا بحث تسویه نیز میباشد، دستگاه های دست دوم اصولا به صورت نقدی هستند و شرایطی نیستند. در آخر، معمولا در دستگاه های دست دوم تایم گارانتی تمام شده و گارانتی هم ندارند.

برای شل کردن کانال های ریشه از سوکت استخوانی از RooT Tip Picks - Angled استفاده می شود که دارای الواتور کوچک با انتهای کار نازک است. علاوه براین این ست جراحی لثه اشاره دار و زاویه دار تک یا دوتایی می باشد. در کل برای کشیدن دندان و ریشه از آن کمک گرفته می شود. زمانی که دکتر فراز تیموری بخواهد بافت یا بقایای استخوان را از بین ببرد از Surgical Curettes - Molt استفاده می کند. از ویژگی های این ست جراحی لثه می توان به دسته با قطر بزرگ اشاره کرد که برای برداشتن کیست بیشتر از آن استفاده می کنند. تجهیزات عکاسی دندانپزشکی بعد از جراحی لثه نیاز است که رگ های خونی بسته شود. برای ایمن کردن وسایل کوچک، بستن رگ های خونی و برداشته شدن قطعات کوچک دندان یا استخوان Hemostats بکار گرفته می شود. زاویه دار بودن و دسته مستقیم قفل دار (قیچی مانند) از ویژگی های این ابزار می باشد. برای نگه داشتن سوزن بخیه می توان از Needle Holders استفاده کرد.

فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی سدان مد یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی ایران است که دارای ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید واردات خرید و فروش لوازم پزشکی می باشد. این مجموعه در آستانه هشتمین سال فعالیت خود توانسته است، به عنوان بزرگترین رفرنس آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی شناخته شود. همانطور که می دانید، تهیه دستگاه و تجهیزات پزشکی بسیار اهمیت دارد. تهران، بزرگراه نواب شمال، نرسیده به پل کمیل، خیابان محبوب مجاز، خیابان خوشیاران جنوبی، بالاتر از بانک پاسارگاد، تجهیزات پزشکی سدان. شرکت تجهیزات پزشکی دوستان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نموده است. این مجموعه فعالیت های موثری برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام میدهد تا به شرکت های معروف در زمینهی تهیه تجهیزات پزشکی فعالیت داشته باشند. هم اکنون مفتخر است با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیاز بیش از هزاران مشتری وفادار را برطرف می کند.

چیزل ها: چیزل ها ابزاری برای برش و شکل دادن به استخوان ها هستند. ارتودنسی یکی از دیگر از روش های درمان دندان ها و جراحی دندان ها می باشد. بریس ها: از این ابزارها برای اصلاح کردن موقعیت دندان ها در دهان استفاده می گردد. این ابزارها به دندان وصل می شوند و با تنظیماتی که دندان پزشک بر روی آنها انجام می دهد، دندان را در جهت دلخواه حرکت می دهد. براکت ها: از این ابزارها نیز برای برطرف کردن عدم تراز بودن دندان ها استفاده می شود. این محصول از فلز ساخته شده و با استفاده از آنها، موقعیت دندان ها بهبود می یابد. آرک دندان: آرک دندانی نیز ابزاری در جهت بهبود موقعیت دندان ها می باشد و اوربایت ها را اصلاح می کند. هدگیر: از این محصول برای اصلاح موقعیت فک ها استفاده می شود. تجهیزات یونیت دندانپزشکی به این ترتیب در صورتی که رشد یک فک در مقایسه با فک دیگر، بیشتر باشد با استفاده از این ابزار این مشکل رفع می گردد. برخی دندان ها به گونه ای پوسیده می شوند که باید آنها را ریشه درمانی کرد. این درمان دارای پیچیدگی های زیادی است؛ اما به لطف استفاده از ابزار جراحی دندان پزشکی، بسیاری از مشکلات برطرف شده و دندان پزشک می تواند ریشه دندان را به راحتی درمان نماید. گروه صنعتی انعکاس که بزرگترین تولید کننده محصولات و دستگاه های صنعتی مانند دستگاه تی بگ زن در شمال غرب کشور می باشد، برندی مطمئن جهت خرید ابزار دندان پزشکی است. این برند در تولید ست جراحی دندان پزشکی از متریال باکیفیت استفاده کرده و به این صورت، طول عمر بالای آنها را تضمین می کند. شما می توانید با خرید از محصولات این برند معتبر، از 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش آنها نیز برخوردار شوید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.