راهنمای خرید لپ تاپ استوک دانش آموزی

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

راهنمای خرید لپ تاپ استوک دانش آموزی

۲۴ بازديد
کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است

laptopتو این قسمت هر دو تا پردازنده گرافیکی لپ تاپ رو قیمت لپ تاپ i5 نمایش میده . هم گرافیک انویدیا و هم گرافیک اینتل . اگه لپ تاپ تون فقط گرافیک اینتل داشته باشه فقط همونو نشون میده . شما اگه سی پی یو ، مقدار حافظه رم ، گرافیک و هارد رو بتونید چک کنید دیگه خیالتون راحت میشه چون اینا اصلی ترین قطعات یه لپ تاپه ! هدف از این پست این بود که بدونید این کانفیگ لپ تاپ که میگن یعنی چی وگرنه برای چک کردن مشخصات فنی لپتاپ و کامپیوتر قبلا پست های ریادی در علم فردا نوشتیم . شارژ لپ تاپ یکی از دغدغه های اساسی افرادیه که لپ تاپ دارن . اینکه چجوری شارژش کنن چه کارهایی موقع شارژ کردن اشتباهه و مسائل دیگه . تو این پست میخوام یه سری نکات رو در مورد شارژ کردن لپ تاپ بهتون بگم که نکات مبهم توی ذهن تون… یکی از مهمترین و رو مخ ترین چیزهایی که یه لپ تاپ داره ، باتریشه !

  • تولید لپ تاپ های سبک
  • لپ تاپ ایسوس ASUS TUF GAMING FX516PM
  • تعداد کارمندان: 7 هزار و 500
  • طراحی سیستم های دیجیتال

laptopمثلا اون مدل خاص ممکنه مشکل گرمایی داشته باشه و یا موقع اجرا بازی های خاصی مشکلاتی رو به وجود بیاره . ایشالا به زودی در رابطه با ایراد های عمومی هر مدل لپ تاپ در برند های مختلف سعی می کنیم در حد توان توضیحات کافی رو همراه با راه کار مناسب خد مت تون ارائه کنیم . باتری لپ تاپ عمر مشخصی داره و در برخی مواقع بنا به دلایل مختلف ممکنه خیلی زودتر از موعد روونه سطل آشغال بشه ! وقتی می خواید یه باتری جدید برای لپ تاپ تون بخرید باید مدل لپ تاپ تون رو بدونید تا فروشنده باتری که دقیقا مناسب لپ تاپ تونه رو بهتون بده . لازم به یادآوریه که اگر ندونید مدل لپ تاپ تون چیه ، یا باید خود باتری رو با خودتون ببرید یا اگر باتری لپ تاپ تون رو ندارید باید خود لپ تاپ رو ببرید . شرکت های تولید کننده لپ تاپ معمولا هر لپ تاپ رو با هدف و برای کاربری خاصی تولید می کنن .

راهنمای مرد تنبل برای لپ تاپ

laptopهمین موضوع باعث خواهد شد تا عمر باتری لپتاپتان به شدت کوتاه شود. حالا دلیل این موضوع چیست؟ مانیتور یکی از اصلیترین مواردی است که باتری لپتاپ را سریعا خالی میکند چون نیاز به انرژی بیشتری برای تامین کردن دارد. همین موضوع چرخه شارژ لپتاپ را بیشتر کرده و در نهایت منجر به پایان عمر سریعتر باتریتان میگردد. یکی از نکات مهمی که در طول عمر باتری لپتاپ ایسوس تاثیر دارد، استفاده بهینه از آن است. این که شما چه نوع کاربری از لپتاپ ایسوستان خواهید داشت، تاثیر زیادی روی عمر باتریتان خواهد داشت. اگر میخواهید بدانید لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، قبل از بهتر است از خودتان بپرسید، نوع کاربریتان از لپتاپ چیست؟ برای مثال، اگر لپتاپ را برای کارهای بسیار سنگین و دائمی میخواهید، بهتر است روی کیسهای قدرتمند PC و یا لپتاپهای گیمینگ فکر کنید. چرا که لپتاپهای معمولی از قدرت بالایی برای انجام دادن کارهای سنگین برخوردار نبوده و نمیتوانند عمر طولانی مدتی را برای باتریتان تضمین کنند.

5 راه برای رسیدن به رایانه شما

لپتاپ به رایانههای شخصی کوچک، سبک و قابلحمل گفته میشود که در مقابل رایانههای رومیزی قرارگرفته است. وزن لپتاپها معمولاً بین 1 تا 7 کیلو میباشد و قادر خواهد بود بهوسیله یک باتری به کار خود ادامه دهد. لپتاپها بهطورکلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی استفادهشده، با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آن کاسته شده است. اولین تاریخچه لپتاپها یا کامپیوترهای قابلحمل به اسم داینابوک بود که در سال ۱۹۷۰ توسط شخصی به نام آلن کای مطرح و پیادهسازی گردید. داینابوک اندازهای کوچکی بهاندازهٔ دفترچه یادداشت داشت که اطلاعات فردی را در آن ذخیره میکرد. بیشتر لپتاپها در این دستهبندی جای میگیرند و به نام نوتبوک نیز شناخته میشوند. اغلب کاربردهای عمومی و حرفهای را میتوان در محصولات این گروه یافت و به همین دلیل بیشترین استقبال را abidarstok دارد. صفحهنمایش ۱۱ تا ۱۷ اینچ که در این میان ۱۴.۱ و ۱۵.۶ اینچیها متداولتر هستند. لپتاپ نت بوک چیست؟ نت بوکها یک جریان زودگذر در سالهای پیش بودند.

  • دیویدی رایتر یا ODD
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی
  • پردازنده هسته مرکزی هشت هستهای Intel Core i3 8130U
  • دارای نمایشگربا ابعاد ۱۵.۶
  • پردازنده Intel Core-i7-10750H

laptopدر ادامه، برندهای لپتاپهایی که در کالاوما وجود دارد را به شما کاربران عزیز، خواهیم گفت. لپ تاپهای ایسوس، جزو بهترین و حرفهایترینها هستند و انتخابی مناسب برای گیمرها و طراحان میباشد. لپتاپهای لنوو، از دیگر برندهای محبوب و پرمخاطب لپ تاپ است، این برند، انتخابی مناسب و عاقلانه برای دانشجویان، دانشآموزان، گرافیستها و گیمرها میباشد، در واقع برای هر رشتهای و هر کاربردی مناسب است. قیمت لپ تاپ ها، مانند هر کالای خارجی دیگری، بستگی به قیمت روز دلار دارد. این قیمتها به دلیل نوسانات قیمت دلار ممکن است، در روزهای مختلف متفاوت باشد. توجه داشته باشید که کالاوما با اعمال تخفیفهای بسیار عالی و قیمت گذاری منصفانه، تجربه خرید باصرفهتری را به شما هدیه میدهد. مهمترین نکتهای که در مورد لپتاپ باید به آن توجه کنید، این است که لپتاپی که میخواهید خریداری کنید، دارای گارانتی اصلی لپ تاپ بوده و گارانتیهای متفرقه و یرقابل اطمینان نداشته باشد. یکی از مزایای خرید لپ تاپ از کالاوما، همین مجهز بودن لپتاپها به گارانتی اصلی است و همین امر، خیال شما را از خرید مطمین خواهد کرد.

مقاله رایانه های کوانتومی نیز مقاله مفیدی است.

امروزه این سوپر رایانه قدرتمندترین است که در آمریکا برای آزمایشگاه ملی اوک ریج ساخته شده است.وسعت این دستگاه معادل با دو زمین بسکتبال می باشد.در زمینه تولیدات وتحقیقات هوش مصنوعی از آن استفاده می شود. آیا می دانید یک سازمان چرا به سیستمی با توان پردازشی پتافلاپ نیازمند است؟ در برخی صنایع به دلیل گسترش زیاد وتحقیقات با حجم بالا نیاز به کامپیوترهایی با سرعت پردازش فوق سریع ایجاد شده است. جنرال الکتریک یکی از شرکت های پیشرو در صنعت هوافضا در همکاری با آزمایشگاه های شبیه سازی جت نیازمند استفاده از رایانه های قوی است. یکی از کاربردهای مهم این رایانه ها در شرکت بوئینگ بود که با شبیه سازی پروازها توانستند نتایج بهتری در طراحی آیرودینامیکی به دست آورند. در مراکز درمانی بزرگ مانند دانشگاه پزشکی کرنل به کمک ابر کامپیوترها مدلی از ویروس هپاتیت سی را طراحی وبرای آن راههای درمانی بسیاری یافتند . در حال حاضر این دستگاهها در مراکز مختلف اطلاعات جمع آوری ومحاسبات را در حد بالا انجام ونتایج مهمی در تحقیقات در تمامی زمینه ها ارائه می دهند. یک نمونه رو به پیشرفت صنعت ابر کامپیوترها ،تولید وساخت کامپیوترهای کوانتومی است.در این نمونه از رایانه ها به جای قطعات ترانزیستوری ،با ذرات اتمی سروکار دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله میکرو رایانه را مطالعه نمایید. مقاله رایانه های کوانتومی نیز مقاله مفیدی است. این پست چقدر مفید بود؟ روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

این 13 نقل قول های الهام بخش به شما امکان می دهد زنده بمانید در کامپیوتر جهان

laptopبا توجه به استفاده از قطعات کوچکتر برای کارکرد لپ تاپ، نیاز به برق کمتری خواهید داشت. لپ تاپ ها مجهز به یک باتری بوده که در صورت ایجاد نوسانات برق، هیچگونه آسیبی به سایر قطعات وارد نخواهد کرد. علاوه بر مزایایی که با خرید لپ تاپ در اختیار خواهید داشت، این سیستم ها نیز میتوانند معایبی در مقایسه با کامپیوتر را داشته باشند. بدون تردید قیمت بیشتر لپ تاپ در مقایسه با کامپیوتر از جمله مهمترین معایب این سیستم ها عنوان میشود. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ قدرتمند هستید، باید ویژگی هایی مانند گرافیک بهتر، فضای ذخیره سازی بیشتر و میزان رم بالاتر را بررسی نمایید. این شرایط نشان میدهد که هزینه به مراتب بیشتری در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی باید پرداخت کنید. به غیر از هارد دیسک و در پاره ای از اوقات رم، لپ تاپ ها اعضای زیادی نداشته که کاربر بتواند آنها را ارتقا دهد. قطعات به کار رفته در لپ تاپ ها معمولا قابل جدا شدن نخواهند بود.

laptop5. مختل کردن سامانه: منظور از مختل کردن سامانه ایجاد اختلال غیر مجاز در کار سیستم رایانه ای و کسب منفعت برای خود در فاصله زمانی که اختلال صورت گرفته است . نکته: رفتارهای ذکر شده حصری نبوده و جنبه تمثیلی دارند. نکته: مجازات جرم کلاهبردار رایانه ای علاوه بر رد مال به صاحبش،حبس و جزای نقدی نیز می باشد. نکته:شروع به جرم کلاهبرداری رایانه ای براساس ماده 122 قانون مجازات اسلامی ،حبس تعزیری ،یا شلاق یا جزای نقدی درجه 6 می باشد. نکته:جرم کلاهبرداری رایانه ای با توجه به ماده 19 قانون مجازات اسلامی،تعزیری درجه 5 می باشد. آیا جرم کلاهبرداری رایانه ای قابل گذشت است؟ حال سوال این است که آیا جرایم موضوع ماده 741 قانون مجازات اسلامی تعزیرات که فصل سوم جرایم رایانهای تحت عنوان کلاهبرداری مرتبط با رایانه طبق بندی گردیده است قابل انطباق با عنوان جرایم که طبق قانون کلاهبرداری محسوب میشود موضوع قانون کاهش مجازات حبس تعزیری میباشد یا خیر؟ علی القاعده دادگاه صالح برای رسیدگی به جرائم دادگاه محل وقوع جرم می باشد، اما در برخی از جرایم مثل جرم کلاهبرداری رایانه ای تعیین دقیق محل وقوع جرم دشوار خواهد بود. کلاهبرداری رایانه ای جرمی است که در قانون مجازات اسلامی به صورت مجزا از جرم کلاهبرداری ساده برای آن مجازات تعیین شده است. جرم مذکور در بستر رایانه و مخابرات تحقق یافته و منتفع جرم برخلاف کلاهبرداری سنتی نیاز نیست که حتماً وجه یا مالی را کسب کند بلکه برای تحقق این جرم کسب امتیاز ،خدمت و منفعت هم کفایت می کند.

بیشتر کاربران لنوو گزارش دادهاند که مجبور شدهاند ظرف مدت یک سال پس از خرید، لپتاپهای خود را تعمیر کنند. بعلاوه، باتریهای لپتاپ ایسوس عمر طولانی دارند و حتی دارای ضمانت هستند! درمقابل باتریهای لپتاپ لنوو عملکرد خوبی ندارند. این باتریها مخصوصاً در استفاده طولانیمدت فقط مدت کوتاهی دوام میآورند. مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید! خنک کننده لپ تاپ چه تاثیری بر طول عمر آن دارد؟ ایسوس در مقابل پولی که دریافت میکند کیفیت بهتری ارائه میدهد. در مقایسه لپتاپ لنوو و ایسوس، قیمت اکثر لپتاپهای ایسوس کمی گرانتر است! بنابراین، اگر به دنبال لپتاپهای عالی با مشخصات خوب و طراحیهای چشمگیر و بدون صرف تمام پول خود هستید، میتوانید ایسوس را انتخاب کنید. بیشتر لپتاپهای ارزانقیمت ایسوس برای کارهای معمولی مناسب هستند. با خرید لپتاپ ایسوس بهطورکلی آنچه را که برای آن پرداخت کردهاید دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که مدلهای پریمیوم آنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. از طرف دیگر، بیشتر لپتاپهای Lenovo در مقایسه با Asus از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.